Györe Emese 2013.03.23. 15:51

A piac, a hosszan kinyúló tél vége felé!

Kedves Olvasó!

Voltál ma piacon? Jobb ha nem. Hideg volt. Most a melegen vagyok, de a füleim, lábujjaim parázslanak a hideg meleg hatására. A váll izmaim elvannak halva, olyan mintha lázba lenne. A családom szintén gyengélkedik. Gondolom ez a tavasz kezdetét jelenti. A tél megtette a hatását!  Mondjuk mi népiesen.

Jó volt a piac! Mi magunk termeljük a portékát. Nekem a sütőtök elfogyott. Volt sok. Én csak értékesítettem, az ára közepes volt. Átlagba 60 din. Ettől volt magasabb és alacsonyabb is. Ahogy a piac megkívánja. Persze mi a magasabb árakra törekszünk, de arra ki hatással van a konkurencia, a vásárló erő, nem utolsó sorban az árú minősége is.

Kezdődik az ősszel felszedett burgonya, szezonja. A piacon persze vannak konkurensek. De termelők kevesen. A közép árat választom, mert a nyár előtt értékesítenem kell. Számítok, hogy jól tudom adni a krumplit, legalább, olyan jól mint a tököt. 50din kg.

Ebben a munkában azt szeretem, hogy magam mérem fel a piacot! Ez a legjobb benne!

Neked mi a munkád,és mért szereted?

Baráti üdvözlettel

Címkék:piac tanulás öröm Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://1-blogom.blog.hu/api/trackback/id/tr75164175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása