Györe Emese 2013.03.29. 15:01

Jó piac

Kedves Olvasó!

Piacon árultam ma is. Jó volt. Nekem ott mindig jó. Reggel, mikor megláttam,hogy a konkurencia a közelembe van, és áron alul árulja a krumplit, nagyon elszomorodtam. De be indult nekem is szép lassan. Ment is, nekem taktikám, kicsit olcsóbban adni, még rá nem kapnak. Azután mikor biztonságban érzem magam, úgy gondolva megy már nagyobb áron is, felemelem. Az nagy mértékbe függ az árú minőségétől, és, hogy az árus milyen pozicionáló helyzetbe van. Vagyis úgy ismernek mint TERMELŐT vagy mint VISZONT  ELADÓT.

Nem mindegy..

Volt még babom is, ami szépen fogyott, jó árban 140 din fél liter, közepes szemű. Ezen kívül tojás, tej túró. Mindet eladtam. Túrót most készítem, melegítem föl az üvegben megaludt tejet, majd felöntöm,ki csurgatom egy éjszakát. Reggel már csomagolom és viszem a piacra.

Érdekel ezzel vagy hasonló témával kapcsolatban valami, írj!

Sok szeretettel

Címkék:munka piac Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://1-blogom.blog.hu/api/trackback/id/tr565180906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása