Györe Emese 2013.04.25. 22:15

Szüleink öröksége

Kedves Olvasó!

a holnapi piacra készültem ma. Túrót, krumplit, babot, készítettem  és tésztát is gyúrtam. Remélhetőleg holnap várható jobb piac, mivel volt nyugdíj a héten. Olyankor jobban vásárolnak. Bekészítik a konyhára valót a következő nyugdíjig.

Kicsit szomorú, hogy erre alapoznak a kereskedők, de a nyugdíjasok nagyobb számban vannak, mint a a fizetésből élők.

Várom már a holnapi piacot. szeretek az emberekkel kommunikálni, és a kuncsaftokat is várom, hogy viszont lássam, és kiszolgáljam. Az elégedett mosoly mind a két részről, jelenti, hogy az üzlet sikeres. Nagyon jó érzés. Talán ezért szeretem ezt a munkát.

Sokat tanultam a szüleimtől, hogyan kell az emberekkel kommunikálni. Persze azt mindig tanulja az ember. könyvekből és sok más helyekről. de amit szüleitől tanul az ember az más. Azt büszkén műveljük és sikerre visszük. Én azt vallom, Amit az ember meg  tanul, az csak hasznára válik. Az igazi gazdagság a tudás.

Sok szeretettel

Címkék:munka tanulás öröm Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://1-blogom.blog.hu/api/trackback/id/tr455247295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása