Györe Emese 2013.05.30. 16:13

Május vége

Kedves Olvasó!

Május vége van. Egy kis szabad földi kertem nekem is van. Benne egy kis piacra való növények növekednek. Sárga dinnye, görögdinnye, uborka, tök, retek, kis paradicsom is örülhet a sok esőnek. Röpül az idő, most nem panaszkodhatunk, hogy nincs nedvesség, és szárazságra sem. Locsolásról egyenlőre nem kell gondolkodnunk, remélhetőleg kapunk olykor-olykor esőt az év napjaiban még.

Szeretem amikor az időjárás megfelelő. Amikor hagy időt a pihenésre, szórakozásra, barátkozásra, tanulásra, persze a jól gyümölcsöző munkára is. Most kedvemre való, mert birok számítógépezni, a megszokott dolgaimat elvégezni az interneten, szinte rutinná vált. Szeretem megírni a blog be jegyzéseimet. Jó érzés, próbáld ki, ha még nem írtál, kezdj hozzá. Viszont ha te is blogolsz, szívesen bele olvasnék én is a tiédbe...

Van egy lehetőség, az internetes pénz keresésre csak  szerintem bátorság, egy kis tudás, kitartás kell hozzá. Olvasd el, íme, http://finansijskiizvestaj.net-e.tk/internet-posao/

Szerb nyelven van, a linket ha bemásolod a Google Chrome fordítóba, más nyelven is elolvashatod.

Fontos, hogy minden nap tegyünk valamit magunkért

 

is.

Sok szeretettel

Címkék:munka tanulás forum érzelmek Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://1-blogom.blog.hu/api/trackback/id/tr505336030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása